08.08.2013
Europa – wij komen eraan!
Als bij RSD de telefoons rinkelen, dan is Europa op stoom. Want de RSD-rondreis door Cappadocië of een schitterend hotel in Dubai worden ook in het Zweeds geboekt, het Frans of het Noors.
RSD wordt namelijk steeds internationaler. «Er reizen ondertussen mensen uit twaalf Europese landen met ons», meldt algemeen directeur Horst Zsifkovits van RSD-Deutschland.
Daaronder vakantiegangers uit Frankrijk, Engeland, Oostenrijk, de Benelux en Scandinavië. Hert komende vakantieseizoen komen Finland, Italië en Ierland daar nog eens bij. En het gaat verder: Wat is Europa zo goed werkt, heeft ook in de VS goede kaarten. Aan strategieën hiervoor wordt al gewerkt.
De Europese uitdaging is groot voor de experts van RSD. Want het komt erop aan om degelijkheid, exclusiviteit en een prijs-kwaliteitsverhouding die buiten alle mededinging staat, onverminderd over te dragen binnen nieuwe reismarkten.
Dat is gelukt: RSD-specialisten hebben zorgvuldig wensen en bijzonderheden van de Europese buren verkend. Ze hebben nieuwe contacten gelegd, de juiste know-how binnengehaald en alles in het beproefde Duitse succesmodel geïntegreerd.
Ook de getallen spreken al lange tijd vóór het concept van RSD-Reisen.»We hebben ons in een tijdsbestek van twee jaar tot de grootste organisator van educatieve reizen in Europa ontwikkeld», aldus Horst Zsifkovits. Wereldwijd weten meer dan 600.000 tevreden klanten de professionele RSD reisorganisatie te waarderen.
Misschien wel het belangrijkste: De RSD-teams hebben er enorm veel plezier aan om kriskras door Europa actief te zijn en zich met andere culturen en voorkeuren bezig te houden. Internationale klanten met raad en daad bij te staan: altijd in de juiste taal, altijd ontspannen, steeds competent.
Vakantiegangers uit Oslo, Parijs, Rotterdam of Verona hebben het aan hen te danken als ze op hun bestemming verwachtingsvol uit de bus stappen: dat ze zich kunnen verheugen op vakantiedagen waarin werkelijk wat te beleven zal zijn.